вівторок, 19 лютого 2019 р.

Workshop для вчителів


На своєму власному досвіді вчителя я прийшла до розуміння, що в деяких педагогів немає чіткої межі між тим, що

представляє собою звичайна презентація або лекція, і що таке воркшоп. Семінари часто проводяться багато в чому так само, як і лекції - з доповідачем, який виступає перед аудиторією, що сидить і пасивно слухає. Тож зацікавившись методикою проведення воркшопу, я опанувала теоретичні аспекти цього питання, відвідала кілька воркшопів онлайн на різні теми ELT (навіть про те, як проводити воркшопи), а на деяких побула реальним учасником і зрозуміла, що де здорово! Навчатись під час воркшопу набагато цікавіше і продуктивніше, адже ти є прямим учасником і виконавцем. А ще для себе відкрила нову технологію навчання вчителів - "loop input": педагог виступає відразу в двух ролях - учня і вчителя. Форма роботи так мені сподобалась, що я вирішила поділитись набутим досвідом з колегами під час засідання РМО вчителів англійської мови. Тема також була незвичайною - "Використання коротких фальмів під час вивчення англійської мови". Особисто я вважаю короткі фільми невичерпним джерелом для розвитку критичного та творчого мислення в процесі вивчення іноземної мови, а ще це просто весело!




Немає коментарів:

Дописати коментар