понеділок, 19 листопада 2018 р.

Healthy school для кожного

Цього року наша школа, долучившись до проекту "Healthy schools", особливу увагу приділяє формуванню навичок здорового способу життя дітей. Але не слід забувати і про педагогів, адже від фізичного, і особливо від емоційного здоров'я вчителя залежить і якість уроку, і, можливо, здоров'я самих учнів. Тому на канікулах для класних керівників був проведений тренінг "Збереження емоційного здоров'я педагогів". Вчителі визначали, що є показником рівня психічного здоров'я, які є ознаки адекватного ставлення до власного здоров'я, як психічно здорова людина реагує на життєві труднощі та проблеми. Цікавими для кожного були експрес-тест на визначення рівня педагогічного вигорання та поради психологів, як зробити себе щасливішим за допомогою класичної музики, кольорової палітри та навіть продуктів харчування. А на прикінці групи порекомендували власні рецепти боротьби зі стресом та напругою. Тож бережіть себе та будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар